Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару.

Перелік товарів, що не підлягають поверненню:

1. Продовольчі товари

  • Продукти харчування належної якості
  • Предмети сангігієни

2. Непродовольчі товари:

  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • зубні щітки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • розчіски, гребенці та щітки масажні;
  • рукавички;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці.

З повним переліком товарів, що не підлягають поверненню, можна ознайомитись за посиланням.

Процедура повернення (обміну) товару:

Ознайомтесь зі списком товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

Подайте запит на пошту info@vizok.ua, або в Viber (+380686978410). У запиті надайте таку інформацію: номер замовлення або номер телефону який вказували у ньому, товар(и), якi повертаєте, та причину повернення; в разі дефектів товару – надайте фото (при наявності)

Очікуйте на опрацювання Вашого запиту протягом 3 робочих днів (пн-пт з 9:00 до 18:00).

Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених чинним законодавством України.

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на розрахунковий рахунок Покупця.

В разі необхідності повернення коштів, які оплачувались за товар через платіжну систему LiqPay, є можливість проведення таких операцій за рахунок додаткового функціоналу «API повернення»

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця (м. Львів, вул. Б. Хмельницького 200), здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

У разі істотного порушення вимог щодо якості товару покупець має право за своїм вибором:

  • відмовитися від товару і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару.

Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Повернення товару неналежної якості здійснюється за адресою м. Львів, вул. Б. Хмельницького 200, за рахунок Продавця.